خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/24 - 16:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در کمیسیون فرهنگی انجام شد:

بررسی ایجاد امنیت و اقتدار غذایی به واسطه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در جلسه با ساداتی نژاد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برنامه های وزیر پیشنهادی وزارتخانه جهاد کشاورزی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت؛ در تشریح ، دستور کار عصر امروز( یکشنبه24 مردادماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه که با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار شد، وزیر پیشنهادی گزارش برنامه‌های خود را به نمایندگان ارائه کرد.



وی افزود: مهمترین برنامه وزیر پیشنهادی ایجاد امنیت غذایی و حرکت به سمت اقتدار غذایی به واسطه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان  و تقویت ظرفیت‌های علمی کشور است. 



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی در این جلسه تاکید کرده‌اند که جهاد کشاورزی می‌تواند با نگاه اقتصادی به حوزه کشاورزی علاوه بر ایجاد امنیت غذایی در کشور زمینه های صادرات محصولات کشاورزی را فراهم کند و همچنین بخش کشاورزی با داشتن زیربخش‌های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات و جنگلداری یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی ایران محسوب می شود که تقویت آن در سطح غرب آسیا می تواند کشور را به  قدرت برتر منطقه تبدیل کند.



نصیرایی خاطر نشان کرد: در ادامه این نشست به مسئله خشکسالی ایران توجه ویژه ای شد و ساداتی نژاد برنامه‌های خود را در جهت حل معضل بی آبی در کمیسیون مطرح کردند، در پایان جلسه مقرر گردید نمایندگان سوالات خود را از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در سامانه بارگزاری کنند تا ایشان پاسخگو آنها باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 325165
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار